Onsdagen den 5e maj

Senast igår bestämde jag med mig själv - inget mer godis fram till sommaren! Tyvärr är min självdiciplin verkligen den sämsta som finns så har redan hunnit trycka i mig en halv påse. Skönt att det är slut nu iallafall. Haha.

Om en stund ska jag ringa mormor, ska nämligen promenera dit och äta lunch lite senare. På fredag åker mormor och morfar till deras lägenhet i Turkiet och är borta i tre veckor. Fusk?! Men innan jag ringer henne ska jag börja titta på första föreläsningen i marknadsföring. Har som mål att se klart alla föreläsningar innan veckan är slut. Vi får väl se hur det går. Som sagt, min självdiciplin..



I huset med de turkosgröna balkongerna har dom sin lägenhet. Strax nedanför ligger havet. Vad jag saknar!


Kommentarer
Postat av: sofia

är det till deras lägenhet ni ska åka när ni åekr dig? :)

2010-05-05 @ 13:12:05
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0