Kärlek vid första ögonkastet



Såg dessa lådor på Bokia idag och det var kärlek vid första ögonkastet. Motiven och färgerna gjorde mig helt förälskad, så jag var ju bara tvungen att köpa. Tittade på något liknande i julas som jag också ville ha, men det blev aldrig av att jag köpte det, så nu kände jag att det var dags. Så jag köpte två lådor, varav den ena är lite större än den andra, och även ett fotoalbum i samma stil. Jätte fint! Dessutom köpte jag en bok, Änglar av Marian Keyes. Läst den? Otroligt bra bok och en av dem få jag läst som jag faktiskt skrattat högt till undertiden jag läst. Alltså helt klart värd att läsas igen, och igen. Hittade även en bikini på Cubus som jag inte kunde låta bli och som också fick följa med hem. Så nu ligger alla mina inköp i en hög på mitt golv. Jag måste röja lite i min tv bänk om jag ska få plats med lådorna. Eller vart ska jag ha dom? Haha. Ännu ett av alla mina impulsköp! Kanske ska ägna morgondagen åt att röja ordentligt i mitt rum. Har massor med onödigt som borde slängas men som jag någon gång tänkt att det kanske är bra att ha - någon dag! Men den dagen kommer ju aldrig, det vet man ju redan när man tänker tanken. Haha.

Kommentarer
Postat av: sofia

Tack:) ditt med :)

2010-05-02 @ 21:44:57
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: sofia

får se bilder på de i morgon då?? :) glöm ej min dricka:)

2010-05-02 @ 22:04:51
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0