I'd rather be with you

Efter en lugn och härlig helg i stugan är jag utvilad och redo för den kommande veckan. Tyvärr har pluggandet blivit lidande. Hade packat ner alla mina skolsaker eftersom tanken var att jag skulle pluggat i helgen, men så blev det då inte. Mina böcker ligger kvar där jag packade ner dem i fredags, i datorväskan. Alltså blir det till att plugga dubbelt så hårt i veckan istället. Nu är det två veckor kvar till tentorna, två veckors hårt pluggande och sen väntar en lång och välförtjänt ledighet. Underbart!

18 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: sofia

jadu hur går plugget? Jag har pluggat ekonomistyrning några timmar idag ska plugga lite till ikväll:)Hur går det sj ? puss

2010-05-16 @ 18:18:39
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0