Det kallas tvivel, det där som stör

Klockan är 10 i 10 och det är fortfarande ljust ute! Precis så det ska vara. Dock tycker jag att det känns lite konstigt. Snart behöver jag sova, men eftersom det fortfarande är ljust ute känns det inte som att klockan skulle vara så mycket, och jag är därmed alltså inte det minsta trött, även fast jag borde.

I morgon blir det ännu en dag vid kusten. Redovisning i juridik står på schemat och sen ska jag och Sofia sätta oss för att plugga case. Vi får se hur det går imorgon, förra gången gick det ju så bra! Haha.



17 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: jos

Söt bild!



Ja, men det gör vi! ;D hiho, det ska vi göra! :) Imorn ska jag på niornas konsert på daltorp.. Men vi hörs imorn iaf så kan vi ju bestämma nån dag eller nåt ;D

2010-05-17 @ 22:28:26
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin bild :)

2010-05-18 @ 22:31:23
URL: http://elinsonja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0