I won't let the sun go down



Har haft en jätte trevlig dag ute i solen tillsammans med Hanna. Vi träffades i stan runt lunch, köpte mat och satte oss i stadsparken för att äta. Jätte mysigt! Efter det blev det en runda på stan och sen åkte vi hem till mig för att kolla resor. Vi är så grymt sugna på att åka utomlands och jag tror faktiskt att det blir så, direkt efter att skolan slutar. Ska bli så otroligt skönt! En glass fick det också bli i det fina vädret, vi gick ner till Coop för att köpa oss varsin. I detta vädret är glass bara ett måste!

Nu var det egentligen tänkt att jag och mamma skulle ta en promenad, men strax innan vi skulle gå hörde jag åskan och vägrade, som tur var, för nu öser regnet ner!

15 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0