Fredag

Jag är helt slut, huvudet är tungt och hälen värker. Jag var så otoligt klantig på jobbet idag och körde på min egna häl med en tung järnvagn. Inte så smart, och gaahh vad ont det gjorde! Men men, nu vet jag det till nästa gång, gå efter vagnen och dra den inte efter dig. Haha

Nu ligger jag i sängen i stugan och ska strax sova. I morgon har jag bokat in ett spinningpass på morgonen, så det blir ännu en dag när klockan ringer tidigt, dock inte fullt lika tidigt som idag, skönt. Förhoppningsvis kan jag ha skor på mig i morgon också. Hälen har svullnat så har fått låna min brors foppatofflor, det skulle bli lite svårt att köra spinning i dem.

Hoppas ni haft en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0