Första Maj Tvåtusentio

Det bästa med att gå ut och partaja på fredagar är att helgen känns mycket längre. Det känns som att det vore söndag idag men det är bara lördag, härligt! Gårdagen blev för övrigt mycket lyckad. Mötte upp Sofia nere i stan, vi gick runt i affärer, åt thaimat och åkte sedan till knalleland för att titta i ännu fler affärer. Tyvärr var vädret inte på vår sida, det öste ner i stort sett hela dagen och därför bestämde vi oss för att inte titta på kortegen, utan dra direkt till förfesten hemma hos Viktoria och Rickard. Mycket trevligt med goa människor och mycket skratt. Kvällen avslutades på Harrys dansgolv där vi skakade loss ordentligt, jag och Olivia hann även med lite kareoke. Ni skulle hört oss! Haha.

Dagen har spenderats i Knalleland (idag igen) och jag har ätit Mc Donalds (idag igen) och känner att två dagar i rad med donken är lite för mycket. Natta mat efter krogen och lunch idag, Usch! Fick komplettera det med en promenad, skönt att komma ut lite. Nu har till och med solen kommit fram! Se där ja!



När jag såg Lokas nya smaker i LOKA likes Africa blev jag direkt nyfiken på Melon & Baobab. Jag menar vad fasen är baobab för något?! Någon som vet? Dessutom älskar jag smak av melon. Det första min bror säger när han smakar: "Mm vad gott, det smakar ... jordgubb" ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0