Små stjärnor lyser också i mörkret



Dagens: Vit tunika från gina, ljusa jeans från G-star.

Var på kalas tidigare hos min kusin som fyllde år i veckan. Som vanligt bjöds det på gott fika och mycket skratt. "Vi är som strutsar!" får nog bli dagens kommentar. Vet inte riktigt hur Oscar tänkte där, men det hade något att göra med kommunikation mellan blondiner. Haha.

I morgon är det tenta i juridik och jag sitter här i mina funderingar och undrar hur jag ska plugga, om det går att plugga på det? Lagarna får vi ha med oss, caset får vi där. Aja, det ger sig i morgon.


Kommentarer
Postat av: emma

vilken fin bild Ullis! Nu åker ni snart , fan va orättvist ja vill åxå utomlands:P

2010-06-01 @ 07:18:23
URL: http://stormenlycklig.blogg.se/
Postat av: emma

Och just de, ja brukar baka i brist på annat att göra:P finner de typ roligt av någon anledning:P haha

2010-06-01 @ 07:19:20
URL: http://stormenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0