Åsknedslag?

Hemma från jobbet, skönt! Har sånt skoskav efter mina joggingskor så det har varit hemskt att ens ha på mig strumpor. Dessutom ringde dom och frågade om jag kunde jobba i morgon också. Mina fötter kommer avlida, men vad gör man inte för pengar? Haha.

Resten av kvällen tror jag kommer spenderas framför One tree hill. Vilken tur att jag drog ur min tv innan jag åkte till jobbet eftersom åskan nog har slagit ner någonstans. Tvn i mina föräldrars sovrum är död, och likaså vår box till tvn i vardagsrummet. Kul, inga kanaler mer än standardkanalerna. Det blev helt plötsligt mycket tråkigare att se på tv!

14 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Fjårtiz?

coolt;P

2010-05-21 @ 07:06:05
URL: http://polkagriiis.blogg.se/
Postat av: jos

jaa! Ja, men det gör vi:) Vi siktar in oss på en dag med fint väder tycker jag! =)



2010-05-21 @ 12:17:11
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0