2010-05-20

Jag börjar få en känsla av att solen jävlas med mig. Igår var det molnigt hela förmiddagen, fram tills det att jag sminkade mig. Då kom solen fram. Jag tvättade bort sminket, och självklart gick solen i moln igen. Idag har det varit sol hela förmiddagen. Jag var ute på en långpromenad och hela tiden sken solen. Nu är jag hemma och tänkte lägga mig på balkongen för att få lite färg. Men självklart hinner jag knappt lägga mig ute innan solen går i moln. Nu ser jag bara massa moln på himlen, typiskt!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: joo det hade jag tänkt packa ner :) hehe jag tror vi ska bo några hundra meter från stan men jag är inte helt säker :)

2010-05-20 @ 11:17:47
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: emma

haha mcikan den va megastor:P haha alla såg den:P usch:P hhaha men lite löjlig är ja väl kanske:P ahah

2010-05-20 @ 11:48:48
URL: http://stormenlycklig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0