2010-05-19

Jag blev jätte glad när jag vaknade i morse och gick ut ur mitt rum. Solen mötte mig och temperaturen visade 16 grader! Men nu, en halvtimme senare har solen täckts av gråa moln. Temperaturen visar 17 grader, men det är inte lika roligt utan sol. Varför är man inte i Varberg en sådan här dag?

Nu ska jag städa på mitt rum. Jag vet att jag sagt det så många gånger, men jag har faktiskt inte gjort det än. Varför? För det är så otroligt tråkigt. Sen ska jag träffa Hanna för att hitta på något roligt. Om jag hinner, får det bli plugg senare i eftermiddag/kväll. Idag vill jag vara ute, trots molnen!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja precis de är de jag menar, vet du va dom heter? de är typ 3 drejer i hälen på skorna :) hehe puss

2010-05-19 @ 11:35:00
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0