2010-05-15



Då har jag äntligen köpt mig en systemkamera! Efter att länge gått runt och velat ha en så bestämde jag mig igår för att faktiskt åka och köpa en. Så på vägen ner till Varberg igår kväll tog vi vägen förbi och köpte en kamera, och än så länge är jag riktigt nöjd med den. 

Idag ringde klockan 08.00, men jag gick inte upp försen kvart i 9 då frukosten stod på bordet. Klockan 10 var jag på gymmet för ett svettigt spinningpass, och efter det blev det en runda på stan. Hela dagen har det varit mulet och regnat till och från. Men nu har det klarnat och solen har till och med vågat sig fram. Det är jätteskönt ute! En näst intill klarblå himmel och sol, underbart! Nu känns det verkligen som att sommaren är på väg. Dessutom står pappa ute och gör i ordning grillen, ännu mer sommarkänsla! Hoppas verkligen att det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0