2010-05-12

Kom precis hem från Varberg. Åkte dit tidigt imorse för att träna och sedan lösa case med Sofia. Dock hittade vi inte riktigt motivationen till att plugga, så vi får hoppas det går bättre nästa vecka.

Nu ska jag faktiskt städa på mitt rum, sa ju att det behövdes redan igår, men då orkade jag aldrig. Nu känner jag däremot att det behöver tas ett rejält röj här då jag måste gå sick sack i rummet för att komma fram. Kan ju vara bra att kunna ta sig fram utan att ramla eller trampa på något. Jag vet själv hur arg jag blir på mig själv när jag trampar sönder något som ligger i vägen på golvet. Haha. 



Passande bild denna regniga dag. Bilden är tagen under Hultsfredsfestivalen'09. Vi grillar korv ute i regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0