What a night

Efter en vit maj månad följde jag igår kväll med tjejerna ut för att skaka loss ordentligt. Kvällen började med en trevlig, om än något sjuk förfest. Ölspelet bidrog med att vi bland annat skulle dricka med armen runt och under ena benet, samtidigt som man då stod på ett ben. Där gällde det att vara både vig, smidig och ha bra ballans. Jag kuggar på alla tre! Haha. Efteråt åkte vi ner till stan för att avsluta kvällen på Harrys. Jag och Viktoria trotsade det regniga och blåsiga vädret och bestämde oss för att dissa strumpbyxorna, vilket resulterade i shorts och bara ben. Inte så kallt som jag trodde att det skulle vara, och definitivt inte något som jag märkte av framåt morgonen då jag promenerade hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0