Måndag 28e juni



Kan meddela mina glada vänner att jag på obestämd framtid är utan mobiltelefon. Detta på grund av en liten olycka som jag också en dag kan skratta åt. Nu är jag bara arg. Men, för att nå mig krävs då alltså facebook, att man vet hur man kommenterar blogginlägg eller på något sätt kan mina föräldrars mobilnummer.

Förutom att bli bli utan mobil har dagen varit bra. Träffade Alex i stan för lite shopping, vilket slutade i en ny garderob till Alex och mat och glass på det. Dessutom är det nu bestämt att jag och min kusin ska på KENT den 7 augusti i Göteborg. Biljetterna ligger nu på min tv-bänk och jag bara längtar! Klockan 4 var jag på jobbet för några timmars hårt arbetande innan jag åkte hem till ännu ett kalas för pappa. Så mycket tårta som jag ätit nu de senaste dagarna behöver jag banta i ett helt år för att bli av med allt. Sluta göra så goda tårtor mamma! I morgon bitti åker jag ner till Varberg igen för några dagars sol och kanske till och med bad. Nu väntar räkningarna på att betalas och sen blir det sängen och One tree hill.


Kommentarer
Postat av: jos

Tack gummmsssiiisss =)=) faaaan då att din mobil är borta!! :/ ååååååh aattt du inte kan på lördag:( Jag ska ju ha min födelsedagsfest dåå :(



men men, vi får ses på lördagkväll ute då? ;D PUSSSS <3

2010-06-29 @ 21:51:16
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0