Nattens bravader

Det blev varken kubb eller brännboll igår. Ingen grillning heller för den delen då jag och Viktoria nöjde oss med flingor och mjölk. Jag var hos Viktoria klockan 4, och jag måste säga att det är nog första gången som jag är i tid. Haha. Hos Viktoria dock fick vi klädpanik båda två och rotade igenom hela hennes garderob efter något att ha på oss. Efter förfesten drog vi till Harrys för att skaka lite rumpa, och vid två var jag helt slut och beslutade mig för att åka hem. Och det är nu det roliga kommer. Jag får skjuts av en kompis och är inte hemma försen runt tre. Vad gör jag då? Jo jag ställer mig och lagar pytt i panna med ägg! Haha. Det var riktigt gott och jag somnade som en stock efter min fina middag (frukost).

Eftersom jag åt pytt i panna i natt innan jag somnade var jag inte alls hungrig när jag vaknade i morse, bra va?! Haha. Törstig är jag däremot och springer och fyller på mitt vattenglas hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kommer du till varberg snart eller? :)

2010-06-20 @ 16:09:08
URL: http://varaivarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0