2010-06-14

Gött att vara på jobbet och få betalt, men egentligen inte behöva göra någonting! Det är precis vad jag har gjort idag. Det var något möte som skulle vara i 1,5 timmar, dock var vi klara redan efter en halvtimme och vi fick gå därifrån fortfarande med fullt betalt. Förutom det har min dag inte varit så speciell. Hade en frisörtid klockan 9 imorse så det blev till att gå upp tidigt, och nu sitter jag här och funderar på vad man ska göra. Har egentligen ingen lust att göra någonting. Drog på mig en förkylning under Kretaveckan som satte igång ordentligt nu när jag kom hem. Jag har tagit på mig myskläderna, mina varma duntofflor och går runt här hemma och snörvlar och nyser. En hög med näsdukar kommer bli min bästa vän i några dagar framöver, det är jag rätt säker på. Näsdukarna, och min bror♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0