2010-06-12

Varje morgon på Kreta var det som en automatisk väckarklocka ringde klockan 7 varje morgon och väckte oss. Tyvärr följde den med bakåt en timme hem till Sverige, och klockan 6 imorse vaknade jag och var pigg som en nötkärna. Nu sitter jag påklädd och i ordning för en tur till Knalleland med mamma. Den enda som saknas är just mamma, som är och handlar mat till ikväll.

När jag packade resväskan igår för att åka hem hade jag hoppats på att lite av solen och värmen också följde med. Tyvärr var molnen vi hade första dagen det enda som tycktes vilja följa med mig hem för ute är himlen grå och det blåser storm. Lite annat mot värmen jag är van vid nu. Brr!


Kommentarer
Postat av: jos

jaaa då det gör vi :D idag sees vi ;P hihi

2010-06-13 @ 01:26:47
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0