SOMMAR



Jaha, då var sista tentan gjord, skolan slut för den här gången och sommaren här. Underbart! Efter tentan blev det lite firande med klassen med god mat och god dricka ute i solen. Men vad jag har bränt mig! Mitt ben! Haha. Och imorn bär det av till Kreta, gött att man bränt sig redan innan man satt sig på planet. Solskyddsfaktor 50?!

Nej nu får jag nog packa ner det sista innan jag ska lägga mig. Planet går 08:20 i morgon bitti, vilket betyder att det blir en tidig morgon, trots sommarlov. Men det är det helt klart värt! Självklart tar jag med kameran och fotar minsta lilla rörelse vi tar under veckan.

Kreta - Here we come!


Kommentarer
Postat av: jos

Okej nice :D



Jag skickade iväg ett sms innan, vet ej om det kom fram då din mobil krånglar juuee..



HA DET UNDERBART PÅ KRETA!! Och spana in några snygga greker nu ;) Åt mig med tack, hihi..

Vi hörs när du kommer hem! <3<3<3<3



2010-06-05 @ 00:17:59
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0