Midsommarhelgen

Midsommarhelgen är över och jag har packat väskan för att åka hem igen. Dock blir jag inte långvarig hemma eftersom jag åker tillbaka till Varberg imorgon kväll igen. Jag har lite saker som måste fixas hemma, bland annat ska jag lämna in min telefon som krånglar, igen. Dessutom ska jag träffa Alexandra.

Helgen har för övrigt varit bra, och vilken tur vi hade med vädret! Mycket mat, som vanligt, god dricka och bra sällskap gjorde denna midsommarafton och pappas 50 årskalas minnesvärd. Dock kanske inte för alla, då de efter några drinkar och öl redan glömt vad som hände. haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

hur länge stannar du i vbg då? Kanske kan ses en dag? :)

2010-06-27 @ 13:44:18
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0