I wonder if I ever cross your mind



Efter att ha latat oss större delen av dagen bestämde vi oss för att åka en sväng till Ullared och göra av med lite pengar. Sagt och gjort, några timmare senare var vi hemma igen, lite tröttare, lite hungrigare och lite fattigare. Nu har vi precis ätit tacos, följt av jordgubbar och glass. Jag hade mjölk till mina. Underbart gott! Nu ska vi titta på Farsan och äta godis. Idag firar jag att jag klarat båda mina tentor jag gjorde innan sommaren. Känns härligt!

Kommentarer
Postat av: jos

härligt att du klarade tentorna! :)



Okej, trodde du hade tappat bort den, haha :P

Ja, men vi hörs på lördag:) Om d har mobil tills dess så kan du ju smsa ;D hhii.. PUSS<3

2010-06-30 @ 23:32:34
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0