HEMMA



Hemkommen från en riktigt bra semestervecka på Kreta, och jag lägger vikten på semester, för det var det verkligen! Sol och bad, värme och god mat! Det kunde helt enkelt inte bli så mycket bättre och en riktigt bra start på sommaren. Men som sagt, nu är jag hemma och det första vi blev ombedda att ta fram på planet var regnkläderna! (Ja för dom hade vi nog med oss!) Vi kom alltså hem till regn och rusk och så mycket som 14 grader! Svensk sommar så det skriker om det, haha. Men det är ändå skönt att vara hemma. Borta bra men hemma bäst som man brukar säga, och visst är det så.

Dock hann jag bara vara hemma en timme innan jag åkte ner till stan för att fika med Hanna (nej vi har inte slått ihjäl varandra än) och Jossan. I stan mötte man glada och något fulla studenter vilket väckte glada minnen. Jag måste säga att jag är avundsjuk och jag hade faktiskt gjort vad som helst, eller nästan iallafall, för att få ta studenten en gång till. Det var så sjukt roligt! Ni som tar studenten i år, ta vara på dagen, om ett år tänker ni tillbaka och undrar vart tiden tar vägen. Haha. Grattis alla ni till studenten!

Kommentarer
Postat av: jos

aaaw, vilken underbar bild! =)



Ja vi ses på söndag , wiihooo <3

2010-06-12 @ 00:55:40
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0