2010-06-16

Solen skiner och det börjar kännas som riktig sommar ute. När jag vaknade stod temperaturen på 20 grader! Underbart. Dessvärre ser det ut som jag måste vara inne några timmar då jag lovat att städa på mitt rum. Hemskt vad ni får höra att jag ska städa på mitt rum, men tro mig, jag får höra det precis lika många gånger om inte mer. Städa är inte riktigt min grej och jag har en tendens att aldrig bli klar innan jag stökar ner igen. Men eftersom pappa fyller år nästa vecka blir det kalas och då måste det vara fint. Bäst att sätta igång så man blir klar någon gång!

Kommentarer
Postat av: jenniifer - photography

aw tack! detsamma

gillar din profilbild, väldigt fin :)

2010-06-16 @ 12:05:45
URL: http://jenniifer.webblogg.se/
Postat av: jos

härlliigt :)



Imorn drar vi ut och hoppas på lika fint väder! =)

2010-06-16 @ 22:42:22
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0