2010-06-15

Istället för att gå upp när det började bli ljust i morse gick jag och min bror och la oss. Hela natten satt vi i soffan och kollade på avsnitt efter avsnitt av One tree hill, samtidigt som vi smaskade i oss glass och ugnsbakade chips. Hade köpt rabarberglass eftersom jag var nyfiken på hur den smakade. Dock blev jag bara besviken. Hade väntat mig att den skulle vara lite syrlig som rabarber kan vara, istället smakade den kardemumma. Haha.

I morses var vi dock lite sega och gick inte upp försen klockan 11. Men för det har vi inte varit lata hela dagen. Efter frukosten (som egentligen borde blivit lunch) tog vi bussen ner till stan för att leta present till pappa som fyller 50 år på Midsommarafton. Snacka om kalas! Efter det gick vi förbi Nellys utförsäljning på Åhaga och sedan traskade vi hemmåt igen. Nu sitter jag på balkongen och njuter av solen. Över mig är himlen blå och det ser ut att bli en fin kväll.

Kommentarer
Postat av: jos

det låter som en riktig myyskväll.. bra för det behövde du:)



haha jaa den är heeelt okej, för att kosta 99 :- ;) Åhhh vad fint väder det var idag.. typpppiskt att jag jobbade :(

2010-06-16 @ 00:11:45
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0