1a juni 2010

Ny dag, ny månad. Tänk att det redan är första juni! Tiden går så sjukt fort att jag har svårt för att hänga med.

Dagen kommer att spenderas framför mina marknadsföringsanteckningar. Det är inte roligt, men definitivt nödvändigt. Tänkte plugga ordentligt nu på förmiddagen så att jag kan sticka ner till stan en sväng i eftermiddag innan jobbet. Min lilla bror fyller nämligen 17 år i morgon och jag behöver en present. Något förslag?

Jo just det, min mobil är helt utan täckning. Endast nödsamtal! Så det går varken att skicka eller ta emot samtal eller sms, ifall ni skulle undra.


Kommentarer
Postat av: jos

aa det har jag :D Äntligen! :D



blev det nån present till brorsan? Såå svårt det är att köpa asså :)



2010-06-01 @ 21:50:34
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: sofia

fick du mitt sms eller är din mobil fortfarande kosntig? Tänkte om du ville följa med till gina på torsdag efter tentan? Tänkte nog byta shortsen ändå. :) puss

2010-06-01 @ 22:11:17
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0