Tisdag 13:e juli



Ännu en arbetsdag avklarad. Skönt! Dock gick det inte riktigt som planerat imorse. Istället för att gå upp när klockan ringde stängde jag av den och somnade om, vilket resulterade i sen ankomst till jobbet. Bra! Efter jobbet ringde farmor och frågade om jag kunde köra henne till affären. Farfar har nämligen fått diskbrock och kan därför inte köra bil. Jag åkte hem till farmor och farfar, fick pannkaka med hemmagjord jordgubbssylt, och åkte sedan till affären. Jag ska be mamma att också laga egen jordgubbssylt. MMM, vad god den var!

Nu blir det nedvarvning med en film innan jag går och lägger mig. Har fått låna Harry Potter och de vises sten av Ida. Det var riktigt längesedan jag såg Harry Potter och blev sugen när Ida sa att hon hade Harry Potter- maraton för inte så längesedan. Jag vill också ha Harry Potter- maraton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0