Söndag 4:e juli



Jag vet att jag har bloggat uselt de senaste dagarna, men har helt enkelt inte haft någon ork, eller något att blogga om.

Igår firade vi Mia som fyllde 20 år för inte så länge sedan. Det blev först förfest hemma hos Mia med trevligt folk och sedan drog vi vidare till Harrys. Tack för en mycket bra kväll tjejer! Idag är jag dock väldigt sliten och orkar i princip inte göra någonting, sov till halv 1 och vaknade endast för att det var typ 100 grader i mitt rum! Men jag behöver ändå gå ner till Coop för att handla lite mat. Mamma och pappa är kvar i Varberg vilket betyder att kylskåpet är tomt. Jag får nog göra mig i ordning och vandra dit snart, innan jag blir jätte hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0