Onsdag 14:e juli

När man är ensam hemma kan det lätt bli lite ensamt och långtråkigt. Jag har aldrig känt så här tidigare somrar, men just denna veckan har jag haft riktigt tråkigt när jag kommit hem från jobbet. Så idag bestämde jag mig därför för att lämna svettiga och varma Borås för att åka ner till familjen i Varberg. Dels för att få lite sällskap, dels för att få lite mat med mig hem igen, haha. Måste ju tyvärr åka hem ikväll igen eftersom jag börjar jobba 06.55 imorgon. Men tills dess ska jag bara njuta av det underbara vädret, och känna doften av koskit! Tydligen har de gödslat åkern precis här intill och det stinker!! Men men, näsan vänjer sig väl snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0