Friday I'm in love

Efter att ha jobbat en vecka har jag kommit fram till:

- Jag behöver lägga mig i tid på kvällarna för att orka med dagarna (alltså inte efter klockan 00:00 varje kväll)
- Jag behöver ha bättre skor än converse att gå runt i på dagarna
- Mix Megapol blandar inte alls musiken (Salem Al Fakir spelas 300 gånger per dag, minst)

Nu ska jag packa väskan och vänta på Josse som slutar jobba klockan 19:00. Sen åker vi till Varberg för att festa loss med alla andra tusen boråsare som låtsas vara bilintresserade (Wheels and Wings). Dessutom fyller Sofia 20 år idag vilket så klart måste firas.

I morgon bär det av vidare till Göteborg för att lyssna på världens bästa Lasse och sjunga med i hans underbara texter. Vilken helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0