Söndag

Ja då var det redan söndag igen. Tiden går så fort så man får riktig ångest! Helgen har vart lugn och det behövdes verkligen ska jag säga. I fredags tittade jag på när Fredrik spelade innebandymatch, tyvärr förlorade dom men matchen var bra ändå. I lördags tog jag en promenad med mamma och avslutade kvällen i soffan. Såg filmen The Proposal, ganska rolig faktiskt. Idag har jag gjort minsta möjliga på längsta möjliga tid. Det mest ansträngande var nog att fixa till och måla naglarna, och hur ansträngande är det egentligen på en skala?! Imorgon är det skola igen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Nu vill jag bara hem till Borås! Som tur är ska jag hem redan på onsdagkväll, längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0