Sista dagen i januari

Och så var det söndag igen. Veckorna går ju så fort så man hinner ju inte alls med. Kändes ju nyss som det va måndag?! Helgen har för övrigt vart bra, förutom att också den gick alldeles för fort. Idag hade vi kalas för mamma. Jag hade sagt att jag skulle baka en massa men eftersom helgen inte alls blev som jag tänkt mig så hann jag såklart inte med det. Det gjorde i och för sig inget för mamma har bakat typ hela veckan, så vi blev mätta och glada ändå.

Imorgon är det måndag igen vilket betyder skola. Börjar kl 08.00 och känner verkligen inte för att gå upp så tidigt när man kan se föreläsningarna hemma på datorn. Men jag har fortfarande en föreläsning kvar att titta på från förra veckan, vilket betyder att jag inte tittar på dom hemma. Så det är nog bäst för mig att gå ner till skolan imorn så man inte kommer allt för långt efter.

Nej nu får det nog bli sängen om jag ska orka upp imorgon bitti. Godnatt!!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0