Dagen efter

Ja då sitter jag här, trött och ganska slö efter gårdagens klassfest och utgång, vilket blev mycket lyckat måste jag säga. Kvällen började hos Josse där vi lyssnade på lite gamla godingar från 90- talet. Sen gick vi vidare till Jennifer där resten av klassen var, och avslutade sedan kvällen på Harrys. Mycket lyckat som sagt.

Nu kom jag precis hem från stan. Tog en fika med tjejerna och pratade framtidsplaner. Att tågluffa i Europa är en sak som vi just nu har på vår att göra lista. Snart ska jag iväg igen. Mitt gamla basketlag har match så tänkte att jag skulle se på den faktiskt. Träffa laget och mina gamla tränare, ska bli roligt faktiskt. Resten av kvällen får nog bli ganska lugn. Jag hade planerat att gå ut även idag men just nu så känner jag verkligen inte för det. Får nog stanna hemma istället och ta tag i pluggandet. Låter som en bra lördagkväll va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0