26 Januari 2010

Ja dagen började väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade ställt klockan på 08.00 för att komma upp i god tid och få någonting gjort, trodde jag ja! Halv 11 vaknade jag. Andra dagen i rad som jag stängt av klockan i sömnen. Innan jag ätit frukost och satt mig för att börja plugga hade klockan blivit halv 12, så fick inte direkt gjort lika mycket som jag hoppats på idag.

Klockan 4 mötte jag Sofia för att gå ner till gymmet och köra spinning. Börjar komma igång riktigt med träningen nu och det känns riktigt skönt, och roligt! Nu har man i alla fall något som kopplar bort en från skolan och allt plugg (som man nu måste sitta hela helgen med för att komma ikapp). Men det får bli ett senare problem. I helgen är schemat fullspeckat. Jag ska träffa alla mina underbara vänner hemma i Borås och har absolut ingen tid över för att plugga! Känns bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0