Lite shopping

Nu så här efter löning är man ju bara tvungen att bränna lite pengar. Eller i alla fall var jag det. Så nu har jag precis kommit hem från en liten shoppingrunda med mamma. Hittade faktiskt en hel del, förutom det jag egentligen var ute efter - något att ha på mig ikväll! Men så är det väl alltid, man hittar aldrig det man är ute efter, men man hittar 1000 andra saker man vill ha. Jag får helt enkelt rota lite i min nystädade garderob och se om jag hittar något.


Dagens shopping

Rosa solglasögon från MQ (Nu ska jag ha sommar!!)
L'Oreal Foundation
Mönstrad topp från MQ
Stickad tröja från MQ
Armband från MQ


Kommentarer
Postat av: sofia

ååå shopping :) brukar bli så att man vill ha allt när man väl ger sig ut på en shoppingrunda :) <3

2010-02-27 @ 16:57:06
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0