En lugn helg

Kom hem från Varberg för en stund sedan och möttes av ett dukat bord med tacos. Tacos = fredag och det känns väldigt skönt med helg nu. Behövs kan jag säga. Ändå tycker jag att det blir helg hela tiden. Tiden går så fort att man knappt hinner reagera och det känns lite skrämmande. Bra eller dåligt? Bra med helg, dåligt att tiden går så fort.

Till helgen får jag byta ut partyskorna mot mina varma Shepard skor. Vi ska nämligen åka till Karlstad och hälsa på en familj vi lärde känna när min bror var sjuk. En lugn helg alltså, men det ska faktiskt bli skönt, speciellt efter att ha kollat i min almanacka. Såg att jag är uppbokad varje helg nu fram till mitten av april! I och för sig är det nästan bara roliga saker, men när ska jag hinna med att vara lite ledig?!

Nej nu blir det nog sängen för min del. Efter två tränade spinningpass på 55 minuter vardera är jag ganska trött och känner att jag behöver ta igen förlorad sömn. Imorgon går bilen klockan 08.00 mot Karlstad. En underbar tid på dygnet, speciellt en lördagmorgon! Godnatt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0