Stel frågetecken.

Gårdagen blev väldigt lyckad måste jag säga. Först var vi hemma hos Hampus och åt trerätters och förfestade lite. Senare åkte vi ner till stan för att gå in på XoY och skaka lite rumpa. Riktigt roligt var det, så Tack för en bra kväll alla!

När jag vaknade imorse kände jag mig nästan stelopererad, sen kom jag på att just det, jag skottade igår. Det snöar fortfarande ute men idag är det inte min tur att skotta, kan ju knappt röra mig! Haha. Ryggen är värst, och jag som trodde att jag var tränad! Ja visst! Tur att jag ska åka ner till Varberg i veckan så jag får träna lite.


Gårdagens outfit: Svart klänning från Ginatricot, svarta strumpbyxor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0