Städning

Nu har jag visst skjutit upp min resa till Varberg, igen. Skulle åkt i söndags, väntade till måndagen. I måndags hade jag inte alls någon lust och bestämde mig därför för att åka idag. Men, jag är fortfarande i Borås och har nu bestämt mig för att ta bilen ner på fredag istället. Varför? Därför att jag verkligen inte har någon som helst lust till att åka dit!

Jag städade mitt rum innan, det behövdes (enligt mamma) och eftersom jag behöver låna bilen på fredag så tänkte jag att jag kan vara snäll och göra det. Och faktiskt, när man väl fått bort alla grejer från golvet så man faktiskt kan se att det finns ett golv, så går det ju till och med att gå in i rummet. Helt otroligt!

Före

Efter

Det blev i alla fall en klar förbättring.


Kommentarer
Postat av: jos

vilket fint rum du har, hihi

2010-02-10 @ 22:16:44
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0