Skoola

Ny månad. Ny vecka. Ny dag, och jag var faktiskt i skolan strax efter 08.00 i morse! Tycker jag är ganska bra gjort faktiskt. Dock såg vi bara på halva föreläsningen eftersom ingen av oss var särskilt koncentrerad att se resten. Efter föreläsningen satt vi i skolan och pluggade, och sedan drog jag hem, för att sedan gå ner igen till gymmet för att träna. Idag var det Spinning som stod på schemat.

Har också börjat kolla på eventuella resor till sommaren. Vi är ett gäng som funderar på att hyra ett hus eller en lägenhet en vecka utomlands till sommaren, något som skulle vara helt sjukt roligt! Hoppas att det blir av. Frågan är bara vart vi ska åka? Det är ganska många viljor som ska vara överens, men jag tror att det blir bra tillslut ändå.

Nu ska jag skriva rent inlämningsuppgiften som ska vara inne på fredag. Bra att vara ute i god tid för en gång skull, och sedan blir det sängen tror jag. Börjar inte försen 13.15 imorgon men för att inte vända på dygnet helt ska jag försöka gå upp ganska tidigt. Försöka alltså, brukar gå sådär. Men vi får väl se!


Kommentarer
Postat av: Elin

Vi får allt se till att komma iväg gumman :D ! Jäklar vad roligt vi skulle ha! Borde typ ses och prata om det någon dag så man vet vad man ska leta efter. <3

2010-02-02 @ 18:42:27
URL: http://elinsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0