Sedan sist...

Ledsen för en sen uppdatering men har haft ganska mycket att göra så har helt enkelt inte hunnit. Det som har hänt sedan sist är:  

Jag och Josse bakade småkakor doppade i vit och ljus choklad. Vi hade riktigt roligt när vi gjorde dom ska jag tala om för er. Vi kunde inte förstå hur man skulle få degen till att sitta ihop, än mindre hur man skulle kunna rulla den då den bara smulade sönder. Tills vi förstod att jag räknat fel på 100 g smör. Vi formade våra kakor som hjärtan och började sedan att doppa dom i chokladen, och jaa, ni kan ju se resultatet.


Igår blev det en heldag i Göteborg tillsammans med Hanna med en del shopping. Kvällen avslutades med bio och filmen Avatar i 3D. Grymt bra film! Jag vill också vara en blå Avatar och vara så vacker! Har ni inte redan sett den, se den.

Anledningen till att vi åkte till Göteborg från början var för att jag skulle tatuera mig! Jaa nu har jag märkt mig för livet och jag är jäkligt nöjd över det också! Bild på tatueringen kommer senare. Jag var på Bring it on i Göteborg, hos en kille som heter Jonas. Riktigt duktig och någon som jag starkt kan rekommendera!

Ja det va ungefär det som hänt sedan sist. Nu ska jag göra mig i ordning och åka till Viktoria. Det blir lugnt ikväll med Sex and the city- serien eller något annat roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0