Rena kungen på Ursäkter!

Tanken är att jag ska åka till Varberg lite senare idag. Men nu är frågan om jag kommer iväg. För vad tror ni inte har börjat falla ner från skyn nu igen? SNÖ! Och det inte lite heller. På mindre än en timme har det lagt sig ytterligare fem centimeter på marken, och mer kommer det att bli! Som om vi behöver det? Snart dags att gå ut och skotta igen.

Jag kommer ihåg i början av vintern, när alla gick förväntansfullt och verkligen hoppades på att det skulle bli en vit jul. Och nu är alla så trötta på det vita att det inte finns ord. För det kunde väl ingen tänka sig att det skulle komma flera meter? Men vi kan ju se det positivt, nu när vi fått en minst sagt snörik vinter så kan vi ju hoppas på en riktigt solig sommar!

Kommentarer
Postat av: jos

assssså? Fan dåå :( haha, men jag har en bra nu oxåå såå ;D

2010-02-27 @ 15:13:09
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0