OTH och pluggning

Har precis ätit och kollat på ännu ett avsnitt av One Tree Hill. Det har börjat bli som en lite tradition att se på ett avsnitt varje dag nu samtidigt som jag äter lunch. Skönt att ta en liten paus från pluggandet och ha något att vila ögonen mot (Lucas). Haha. På lunchmenyn idag blev det kycklingsallad, så traskade ner till Coop innan för att köpa en grillad kyckling och lite annat gott som jag tyckte man kunde ha i. Det blev bland annat ananas och champinjoner också, mycket gott!

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande. Håller på att se en föreläsning i eknomistyrning, som vi egentligen ska se på måndag nästa vecka. Men eftersom jag vet att jag inte kommer titta på den då, så ser jag den nu istället. Ligger jag i alla fall inte efter med det. Sen borde jag ju börja räkna med på uppgifterna, men det får bli ett senare problem. Har ju bara en sådär 100 stycken typ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0