Min dag

Min dag idag har varit mycket trevlig måste jag säga, trots all snö som man måste ta 7-milalånga kliv för att komma över. Jag tog en promenad till Josse ungefär vid lunch eftersom mitt busskort inte fungerar under dagen. På de ställen där det är plogat var det ganska lätt att ta sig fram, men när man skulle ta sig över stora snövallar på över 1 meter blev det värre, smidig som jag är. När jag vandrat i all snö i ungefär en 20 minuter och kommit nästan halvvägs kom jag på att bilen står hemma på gatan! Men, en promenad är väl aldrig fel. Väl hemma hos Josse lagade vi färsk pasta med någon sorts frikadeller (kötbullar i tomatsås med smak av vitlök). Dessutom hade jag med mig chokladhjärtan och någon annan chokladkaka som mamma bakat. Det blev mycket prat om allt möjligt och det var riktigt mysigt. Så tack för en bra dag Josse!


Kommentarer
Postat av: jos

taack själv Mickan :) Det gör vi om hemma hos dig nästa gång ;D

2010-02-05 @ 20:48:16
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0