Kärlek på alla hjärtansdag

Det vill till mycket för att jag ska känna nånting när jag lyssnar på musik. Det finns låtar som är bra, men inte bättre än så. Sen finns det låtar som det är något extra med. Något som gör att låtarna fastnar och går rakt in i hjärtat. Låtar som är helt fantastiska och strålande, som man kan lyssna på om och om igen och aldrig tröttna. Låtar som betyder någonting och är skrivna med kärlek och baktanke. Jag säger bara 747, Utan dina andetag, Musik non stop, Dom som försvann och många, många fler. Jag säger KENT ♥

Kent-fan som jag är hade jag gärna velat se bandet live när de gör sin turné. När biljetterna släpptes var jag tidigt ute och kollade runt ifall någon var sugen på att följa med, men icke. Men nu blev jag lite sugen på att åka i alla fall, tänkte att jag kan ju alltid ta med mig pappa, så kollade ifall det fortfarande fanns biljetter kvar. Men självklart inte. De gör fyra spelningar i Göteborg, alla slutsålda. Jag får helt enkelt vänta till Hultsfred i sommar och hoppas på att vi åker dit.

Såg däremot att Lars Winnerbäck kommer att göra en sommarturné. Sugen?




Kommentarer
Postat av: Elin

Du vet att jag är på :D Lasse alltså! <3

2010-02-15 @ 09:54:52
URL: http://elinsonja.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Nej, följ med till peace & love istället :D

2010-03-05 @ 12:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0