Just nu ...

... Är jag rastlös, pratglad och inte det minsta trött! (Vilket ni kanske märker på inlägget nedan). Har nämligen inte fått prata av mig så mycket idag så då blir jag sån. Ringde Hanna efter jobbet, hon skrattade bara åt mig. Vilka vänner man har.

Imorgon åker jag till Varberg. Vet inte hur många gånger jag sagt det denna veckan, men imorgon blir det i alla fall av. Ska också passa på att träna veckans första träningspass. Har avbokat varenda pass jag bokat in i veckan, och istället suttit hemma och ätit glass. Väldigt nödvändigt måste jag säga.

Kan ju också tillägga att det blir ännu en omtenta, i organisation och ledarskap den här gången. Men jag är inte förvånad. Pluggar man inte så blir man inte godkänd. Däremot är jag förvånad att jag faktiskt fick såpass höga poäng som jag fick! Att ordbajsa fungerar visst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0