Jag missade mitt tåg!

Haha, eller egentligen inte. Jag har varken packat eller gjort mig klar för att åka, och har faktiskt inte tänkt att göra det heller. Så vi kan väl säga att jag missade det med vilje. Jag skulle egentligen som det var tänkt, åka till Varberg idag. Har knappt visat mig där på över två veckor så tycker att det kanske vore dags. Men som man säger, borta bra men hemma bäst! Jag vill verkligen inte åka, ännu mindre stanna där. Funderar på om jag ska börja pendla till skolan istället? Har ju en lägenhet där, och hälften av min garderob är där, men tanken på att stanna gör mig helt färdig. Den lilla motivation jag har kvar till skolan rinner av mig som snön smälter i solen.
 
Imorgon måste jag åka ner. Jag har missat allt för många föreläsningar och vi har ett grupparbete som säkert måste diskuteras. Men det tar emot. Men fördelen med att jag åker ner imorgon är att jag åker hem på fredag igen! Det känns i alla fall skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0