It's like my iPod stuck on replay

Till och från hela dagen har Iyaz - Replay och Jay Sean - Down flödat ut ur mina datorhögtalare, vartannat hela tiden. Två riktigt sköna och bra låtar som jag just nu inte alls tröttnar på. För stunden tar jag paus i pluggandet och självklart går låtarna på igen. Har för övrigt kollat på två föreläsningar i Ekonomistyrning och skrivit rent en gammal föreläsning från Inköp och Varuhantering. Tänkte kolla på ytterligare en föreläsning, som vi egentligen ska se i skolan i veckan. Men tänkte att jag skulle ta mig sovmorgon istället för att gå till skolan, så då ser jag på den nu istället.

Ikväll åker jag till Varberg igen. Brukar egentligen åka ner på söndagkvällarna men vi hade ingen lektion idag så då passade jag på att stanna hemma en extra dag. Det är alltid skönt att vara hemma nu förtiden när man inte är det lika ofta. Man uppskattar det lite mer liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0