Glömda biobiljetter

Det blev tidigt även idag. Klockan ringde 07.00 och sen kom min bror in och tände lampan en halvtimme senare för att jag skulle vakna. Men det var lika bra för skulle boka om biljetter till Avatar på tisdag. Bokade biljetter häromdagen som skulle hämtas senast nästa dag (igår). Jag bad pappa hämta dom eftersom han jobbar i Göteborg, men tror ni inte att han glömmer det?! Så biljetterna vi hade bokat släpptes fria i natt och nu bokade jag dom, igen.

Nu åker jag till Varberg. Tydligen har dom varnat för att det regnar ute. Kul! Underkylt regn och glashalt. Hörs senare!


Vit topp från Ginatricot, svarta jeans från J.Lindeberg


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör försiktigt :)

2010-02-12 @ 15:27:45
URL: http://elinsonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0