Det är nu som livet är mitt

Avslutar kvällen och dagen med ett ordspråk.

Endast en sak behöver ändra på sig för att vi ska uppleva lycka i våra liv - var vi fokuserar vår uppmärksamhet.
- Greg Anderson

Han skulle bara veta så rätt han har. Har gått länge i samma gamla fotspår och känt att jag aldrig riktigt tar mig framåt. Men livet är för kort för att missa och det har jag märkt nu. Så istället för att leva i det förflutna så blickar jag framåt och försöker se det positiva.

Om det är menat i framtiden, så blir det så.
Bara tiden kan utvisa.

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: det är ganska bra, tentan var grymmt svår så jag är tveksam:/ för jag funderade om man fick kompiera den ? för den va väldigt bra! Puss

2010-02-23 @ 11:42:33
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0