Bad Boys

Dagen efter utgång brukar vara helt okej ändå. Men idag.. Vaknade kanske halv 9 och gick upp för att äta frukost med dom andra. Gjorde i ordning en smoothie och det enda var att mixa allt så skulle den vara färdig att konsumeras. Istället går jag ner och lägger mig tvärs över mamma och pappas säng och kurar ihop mig under täcket. Tänker på gårdagen och vad som hände under natten och huvudvärken och illamåendet kommer åter krypande. Skrämmande känsla! Blundar och hoppas på att huvudvärken ska försvinna, det gör den inte. Känner hur illamåendet stiger och.. Ja resten vill ni nog inte veta. Gick och la mig igen under pappas täcke och sov till typ nu.

Tänkte att jag skulle hyra en film. En glad film som kan få mig på andra tankar och glömma gårdagen. Förfesten var jätte rolig. Vi va några tjejer hemma hos Viktoria. Lite senare gick vi till Harrys. Men kvällen kunde gärna fått ett bättre slut och det är detta jag nu vill glömma. Något förslag på en bra film?

Kommentarer
Postat av: jos

hör av dig om du vill prata.. kan rekommendera att se Van Wilder, haha rolig och snygg skådespelare ;)

2010-02-28 @ 15:54:21
URL: http://josselita.blogg.se/
Postat av: sofia

gumman det kommer ordna sig, jag är glad att allt gick bra igår i alla fall det kunde slutat mycket värre! Vi får aldrig mer vara ute ensamma i mörkret! <3

2010-02-28 @ 19:58:28
URL: http://sofianorborg.blogg.se/
Postat av: jos

haha jaa, asså den är lite töntig, american highschool-humor, men den muntrar upp en iaf ;D .. aa men det ska vi :D Puss

2010-02-28 @ 20:50:13
URL: http://josselita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0