Vickis och Mickis

Torsdagskvällen bjöd på utgång tillsammans med Viktoria. Kvällen började hemma hos Viktoria, vi delade på en flaska vin och pratade om allt och ingenting. Senare gick vi ner till stan för att träffa några av Viktorias arbetskamrater på Bränneriet. Efter några cider och lite tequila gick vi sedan vidare till Harrys, för att sedan runt klockan två traska hem till Viktoria igen. Någon gång där fick vi nya smeknamn också, Vickis och Mickis. Otroligt passande!

Kvällen har spenderats tillsammans med min kusin. Vi har ätit flötmat i form av pizza, käkat godis, druckit massa cola, tittat på Alice i underlandet och lyssnat på KENT. I morgon är det nämligen dags, då åker vi till Göteborg för att se världens bästa Kent. Okej, jag var mer entusiastisk när jag var yngre, men jag tycker fortfarande att de är bra och det ska bli väldigt roligt att se dem. Min första Kent- konsert någonsin, jag tror det kommer bli väldigt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0